20 SEO TIPS pentru un business online

20 SEO TIPS pentru un business online

seo tips

  1. Un site fara SEO = un site fara trafic organic

    Daca un site nu este optimizat, este putin probabil ca acesta sa fie analizat de motoarele de cautare si clasat in primele rezultate, pe expresii cheie specifice domeniului de activitate in care activeaza.

  2. Ambele tipuri de actiuni SEO (on page si off page) sunt importante

    Nu se pot obtine rezultate realizand doar actiuni on sau off site. Coroborate, cele doua tipuri de activitati determina sucesul unui business online.

  3. Incepeti SEO acum

    Avand in vedere ca perioada de castigare a vizibilitatii este destul de mare, fiecare zi de asteptare inseamna prelungirea perioadei fara trafic organic (pierderi importante de potentiali clienti).

  4. Faceti analiza competitiei

    Incercati sa identificati care este strategia SEO on si off site a primelor 3 site-uri clasate pe expresiile cheie pe care le vizati. Analiza va poate oferi informatii pretioase, de un real ajutor in conturarea propriei strategii de optimizare.

  5. Strategiile SEO nu sunt identice

    Preluarea unei strategii SEO a unui site cu rezultate nu este o garantie de castig, intrucat clasarea unui site depinde de foarte multe variabile. Strategia SEO trebuie personalizata, in functie de site si specificul sau de activitate.

  6. Rezultatele SEO nu sunt inregistrate in timp real

    Rezultatele actiunilor SEO nu se vad imediat. Uneori poate dura cateva zile sau saptamani pana cand efectele lor sunt inregistrate.

  7. Nu considerati niciodata ca ati terminat actiunile SEO pentru site

    SEO inseamna realizarea de activitati constante la nivelul unui site. Promovarea SEO insoteste un site pe tot parcursul existentei lui.

  8. Adaptati constant site-ul la parametrii SEO

    Motoarele de cautare realizeaza frecvent update-uri. Pentru ca strategia SEO sa genereze rezultate trebuie ca, in permanenta, sa se monitorizeze situatia site-ului pentru ca acesta sa respecte parametrii SEO impusi de motoarele de cautare.

  9. Ascultati sfaturile Google

    Reprezentantii Google furnizeaza, sub forma de guidelines, informatii pretioase care pot imbunatatii performanta unui site. Este indicat sa se urmareasca informatiile publice transmise de catre reprezentantii Google.

  10. Nu riscati aplicarea unei penalizari

    Procesul SEO este de unul de durata. Nu realizati actiuni care sa conduca la aplicarea unei penalizari. De cele mai multe ori, o penalizare aplicata unui site inseamna pierderi financiare importante pentru compania in gestiunea careia se afla.

  11. Implementati, setati si utilizati contul Google Webmaster Tools

    Utilizati instrumentul Google Webmaster Tools. Este gratuit si datele colectate in acest cont va vor ajuta sa luati decizii pentru urmatoarele etape ale procesului de optimizare.

  12. Implementati, setati si utilizati contul Google Analytics

    Utilizati instrumentul Google Analytics, pentru a identifica care sunt sursele de trafic, comportamentul de cautare si traficul organic inregistrat. Informatiile comparative va vor ajuta sa luati decizii importante pentru business-ul dumneavoastra online.

  13. Diversificati sursele de obtinere a traficului

    Realizarea unui singur tip de promovare poate conduce la pirederea de clienti. Este bine sa se realizeze si sa se testeze toate tipurile de campanii care pot face parte din strategia de e-marketing aplicata unui business.

  14. Realizati campanii Google AdWords in completarea strategiei SEO

    Campaniile Google AdWords sunt realizate pentru generarea rapida de conversii. Realizarea unei campanii de link-uri sponsorizate poate furniza informatii pertinente legate de comportamentul de cumparare. Astfel de informatii ajuta la conturarea si implementarea unui plan eficient de actiuni de e-marketing.

  15. Dezvoltati continut pentru vizitatori, nu pentru motoarele de cautare

    Continutul site-ului nu va aduce rezultatele de vizibilitate dorite, daca acesta nu se adreseaza unui potential cumparator si daca nu raspunde unei nevoi curente sau viitoare a cumparatorului.

  16. Nu copiati continut din alte site-uri

    Fiti originali! Continutul copiat va va aduce numai dezavantaje. Realizati continut unic si site-ul dumneavoastra va fi apreciat atat de vizitatori, cat si de motoarele de cautare.

  17. Asigurati-va ca aveti un continut care merita clasat in primele rezultate

    Un criteriu important in clasarea unui site in rezultatele motoarelor de cautare il reprezinta continutul publicat online. Continutul de calitate este cel care primeaza intotdeauna si cel care, in timp, contribuie la cresterea notorietatii si vizibilitatii online a site-ului.

  18. Publicati continut atractiv pentru vizitatori

    Cu cat continutul site-ului este mai atractiv, cu atat vizitatorii vor petrece mai mult timp navigand in interiorul lui. Astfel, se transmit semnale catre motoarele de cautare ca site-ul furnizeaza informatii de interes si ca merita o clasare superioara in rezultatele organice.

  19. Mai mult continut inseamna mai multe vizite, mai multe vizite determina cresterea vanzarilor

    Un site care furnizeaza mai mult continut de calitate va obtine un vot de incredere de la vizitator, acesta din urma fiind convins mult mai usor sa genereze o comanda. Lipsa de continut determina vizitatorul sa caute informatiile dorite in alta parte (cel mai probabil, la concurenta), timpul petrecut pe site-ul dumneavoastra fiind extrem de scurt.

  20. Implementati un blog in site

    Existenta unui blog permite adaugarea rapida de continut. Implementarea unui blog se recomanda la nivelul oricarui tip de site, fie el site de prezentare, catalog de produse sau magazin online.

Abordarea OptimizarePlus

Serviciul OptimizarePlus este un serviciu de optimizare site web pentru motoarele de cautare ce utilizeaza doar tehnici White Hat. Utilizand metode White Hat nu exista riscul penalizarii din partea motorului de cautare, obtinand o promovare SEO pe termen lung.

2018-07-13T12:30:21+00:00