Optimizarea SEO a murit

Optimizarea SEO a murit

Optimizarea SEO a murit

Am auzit aceasta expresie de la cativa clienti si colegi de breasla. SEO a murit, linkbuilding-ul a murit, nimic nu mai merge.

Nimic mai fals. SEO este viu si miroase a proaspat. Ciudata exprimare ati spune, sunt de acord, nu am imbinat prea fericit cuvintele.
Adevarul este ca, totul se schimba mai ales tehnologia, si modul in care interpretam datele. De obicei iarna si primavara avem 2 etape de curatenie generala.

Cand luam fiecare element si il analizam, vedem ce ne mai trebuie, si ce am vrea sa dam deoparte, fiind vechi.

Cand auziti astfel de zvonuri, cum ca optimizarea site-ului SEO nu mai functioneaza, ca nu mai da rezultate pozitive, va rog fiti circumspecti.
Cercetati, acordati putin timp sa intelegeti logica celor auzite, verificati informatiile.

Intr-o lume supra aglomerata de informatie, pentru a discerne adevarul este nevoie de o privire de la inaltime.
Pentru a vedea intreaga imagine. Pentru a intelege toate interactiunile si reactiunile.

Primul pas pentru a discerne adevarul este a revizui scopul final al SEO.
Scopul optimzarii site-urilor este acela de a imbunatatii rezultatul. Care rezultat, al nostru? Nu, rezultatul cautarii noastre in motorul de cautare. Algoritmul SEO se modifica pentru a face curatenie.
Cand suntem supra aglomerati cu informatie si opinii negativiste avem tendinta sa nu mai vedem padurea din cauza copacilor.

Ce inseamna optimizare?

Optimizarea tinteste o actiune, un proces, o metodologie. Optimizarea are ca scop imbunatatirea rezultatului cat mai aproape de perfectiune.
Prin definitie optimizarea este ciclica si continua atata vreme cat elementele ce se inlantuiesc se imbunatatesc la randul sau.

Optimizarea aplicata site-urilor in vederea pozitionari mai bune a rezultatelor trebuie sa ia seama de intelegerea consumatorului.
A celui care face cautarea.

Google cerceteaza comportamentul uman, optimizeaza analiza informatiilor pentru a returna informatia cea mai relevanta omului.

Un interviu interesant despre Google Graph (diagrama de cunostinte), ne arata cum oamenii cauta solutii de optmizare a rezultatelor asteptate de oameni.

Optimizarea este nemuritoare

Nu intra in panica pentru ca ai cheltuit o multime de timp si bani pentru a ajunge la rezultate bune iar acum dupa noul update al algoritmului site-ul tau a fost repozitionat. Update-urile de algoritm este un semnal clar ca SEO este nemuritor. Toate updateurile de algoritm al motorului de cautare au pus accentul pe “optimizarea rezultatelor”. SEO este mai important decat oricand – poate chiar mai important decât “motor de căutare” parte.

Daca ai cumparat link-uri in volum mare, fara sa verifici valoarea reala, cu siguranta rezultatele tale vor fi reevaluate si repozitionate.
In schimb daca optimizarile implementare au urmat recomandarile din Google Guidelines, esti pe drumul cel bun. Posibil ca rezultatele sa se schimbe dar nu in mod dezastruos. De multe ori chiar in bine.

Cautarea pe internet evolueaza.

Atata timp cat facem optimizarea site-ului cu gandul la audienta noastra, la consumatorul final al rezultatului, suntem pe drumul cel bun.
Informatia va ajunge la audienta cea mai potrivita.

Optimizarea se face de catre oameni pentru oameni.

Vrei sa atingi perfectiunea in SEO?

Atunci, cand ne uitam la optimizarea site-ului trebuie sa gandim filozofic.
Trebuie sa gandim ca niste oameni prima data si ulterior sa ne punem in „pielea” roboteilor ce indexeaza continutul.

Atingerea perfectiuni in SEO inseamna mai mult decat pozitionari in prima pagina a rezultatelor.
Inseamna raspunderea la nevoia consumatorului.
Inseamna oferirea raspunsului potrivit la „intrebarea” consumatorului.

Asta inseamna optimizare, asta inseamna SEO.

Acum este clar ca SEO nu a murit, nu?

2018-07-18T16:20:26+00:00