Audit SEO

raport servicii seo

Structura unui audit SEO FivePlus Solutions

Structura unui audit SEO FivePlus Solutions are în vedere următoarele:

  • Securizarea website-ului

  • Analiza conținutului intern

  • Analiza erorilor de tip 4xx și 5xx

  • Analiza internlinking-ului

  • Analiza datelor din Google Analytics

  • Analiza datelor din Google Search Console

  • Analiza indicatorilor de performanță

  • Analiza competitorilor

  • Analiza profilului de backlink-uri

  • Analiza raportului backlink-uri dofollow vs nofollow

  • Alte analize specifice website-ului care se auditează

  • Suport în procesul de implementare al audit-ului

pasi strategie seo
realizare strategie seo
  • Indexabilitatea website-ului

  • Accesabilitate website-ului

  • Analiza arhitecturii website-ului

  • Analiza cuvintelor cheie ( dezvoltare keyword research)

  • Analiza codului sursă

  • Structura url-urilor

  • Conținutul duplicat

  • Analiza heading-urilor ( headings: H1, H2, H3…H6)

  • Analiza meta tagurilor

  • Atributul „ALT” și optimizarea imaginilor

  • Analiza Sitemap-ului

  • Viteza de încărcare

Stabilește o discuție cu un consultant SEO Solicita audit

Auditul SEO – prima etapă într-o campanie SEO

Auditul SEO reprezintă prima etapă într-o campanie SEO deoarece:

  • În orice strategie de optimizare SEO punctul de plecare il reprezintă website-ul și trebuie să ne asigurăm ca acesta este optimizat conform cerințelor Google.

  • Succesul unei campanii SEO OffPage este dependent de nivelul de optimizare SEO OnPage al website-ului. Daca s-a trecut peste etapa de auditare SEO OnSite, rezultatele din acțiunile SEO OffSite fie nu vor veni, fie nu vor fi cele pe care ni le-am dori, deoarece Google-ul va analiza în continuare website-ul și va ține cont de neimplementarea cerințelor sau implementarea incorectă a lor.

  • Audit-ul SEO îți oferă pe de o parte posibilitatea de a cunoaște cum se situează website-ul dpdv tehnic raportat la cerințele Google și poziționarea acestuia iar pe de altă parte îți oferă posibilitatea de a cunoaște vizibilitatea organică de care dispune competiția la acel moment, eforturile depuse de aceasta iar astfel vei putea realiza o strategie SEO corectă bazată pe date / informații reale.

  • O parte din cerințele Google la nivel de onpage vizează experiența utilizatorului.Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, sunt necesare diverse implementări la nivelul site-ului care vor rezulta în urma auditării.O experientă bună cu site-ul, va determina și creșterea ratei de conversie pe site.

prima etapa audit seo

Ce urmărim prin audit-ul SEO?

Ranking

Prin audit-ul SEO urmărim clasarea website-ului pe pozitii superioare în motoarele de căutare ( prima pagină). Tot aici, foarte important de menționat este faptul că trebuie să ne asigurăm că ranking-ul pe care ni-l dorim este pe cuvinte cheie relevante pentru business.Acest lucru determină un efort mare ce trebuie alocat în faza de dezvoltare a keyword research-ului (lista de cuvinte cheie) și o înțelegere foarte bună a domeniului de activitate.

CTR

Prin implementările de la nivelul meta tagurilor (ex: meta tile, meta description) vizăm creșteri ale ratei de click pe website. Dincolo de utilizarea dimensiunilor recomandate de Google, mai există o serie de detalii, implementări pe care le avem în vedere astfel încât acest indicator de performantă să crească – pentru că nu-i așa, nu este suficient doar să fim vizibili, ci ne interesează ca oamenii să dea click și să ajungă pe site.

seo pentru ranking
seo pentru autoritate

Autoritate

Autoritatea este un indicator de performanță care în funcție de valoarea pe care o înregistrează, ne poate spune rapid despre gradul de implementare și corectitudine a cerințelor SEO onpage și offpage. Prin audit-ul SEO urmărim creșterea autorității domeniului și a paginilor web interne.

Notorietate

Printr-o expunere online organică urmărim creșterea notorietății afacerii.Printr-o prezență online organică reușim să dezvoltăm brand-ul, să-l facem cunoscut și să creștem gradul de interacțiune al utilizatorilor cu acesta.

Trafic Organic

Prin implementările SEO OnPage în mod clar urmărim creșterea traficului organic pe site, acesta fiind un obiectiv să spunem implicit într-o campanie SEO.

Oferă valoare afacerii tale! Solicită un audit SEO Solicita audit

Elementele cele mai importante dintr-un audit SEO OnPage

Analiză cuvinte cheie & Optimizare arhitectură site

Analiza cuvintelor cheie care ține cont atât de relevanța acestora pentru business dar și de volumul mediu lunar de căutări, poate genera modificări ale structurii site-ului.În paralel cu analiza de cuvinte cheie, se analizează competiția și se aprofundează domeniul de activitate, astfel încât noile modificări să aiba un impact pozitiv asupra utilizatorilor, oferindu-le o experiență unică cu site-ul.

Optimizare elemente SEO ( meta tag-uri, headings, alt-uri)

Optimizarea acestor elemente SEO după regulile Google, pot genera efecte pozitive la nivel de ranking și la nivelul anumitor indicatori de performanță ( ex: îmbunătățirea ratei de click).

Analiză conținut duplicat & eliminare

Conținutul duplicat pe un site, nu trebuie să existe. Prin urmare este absolut necesar să fie verificat conținutul, iar dacă se constată că acesta este duplicat, trebuie refăcut, astfel încât pe site să existe doar conținut unic și relevant pentru utilizatori. De reținut că relevanța se stabilește în raport cu pagina ( denumirea, titlul paginii)

elemente optimizare seo
elemente seo

Structură URL-uri

Optimizarea url-urilor unui site se realizează după mai multe reguli, însă întotdeauna se pornește de la conținutul paginilor, și cuvintele cheie reprezentative pentru acele pagini.

Viteză de încărcare

Timpii de încărcare neoptimizați vor determina experiențe slabe pe site, scad șansele ca rezultatele să se îmbunătățească indiferent cât de bine ar fi implementate celelalte recomandări Google sau îndiferent cât de mult am investi în alte campanii care ar avea ca destinație site-ul.

Securizare Site ( certificat SSL)

Securizarea site-ului printr-un certificat SSL este un factor de ranking și este obligatoriu să se găsească pe orice site, implementat pe fiecare pagină din site.

Indexabilitate & Accesabilitate

Starea de indexabilitate a paginilor dintr-un site și accesabilitatea acestuia, se recomandă să fie verificate constant pentru a se interveni la timp astfel încât să se reducă din efectele negative cu care acesta ar putea fi impactat.

Tool-uri folosite in auditarea SEO

realizam analiza seo

Audit SEO FivePlus Solutions – un audit complet pentru website-ul tău!

Audit-ul SEO FivePlus Solutions reprezintă un livrabil complet cu o documentație foarte bine explicată care acoperă în totalitate cerințele Google.

Mai mult decât atât, specialiștii SEO vor fi alături de Beneficiar pe toată perioada implementării audit-ului, verificând în detaliu și oferind feedback astfel încât să ne asigurăm de corectitudinea implementărilor.

Alege un audit SEO pentru website-ul tău, documentat și foarte bine argumentat.