Etapele pe care le urmărim în realizarea unui content marketing de succes:
1. Identificarea oportunităților de creștere a vizibilității afacerii în funcție de nevoile și interesele publicului vizat
Realizăm o analiză de piață și un keyword research astfel încât conținutul pe care îl vom crea, să se plieze și să răspundă asteptărilor și intereselor utilizatorilor.
După ce am identificat modul în care caută oamenii, vom realiza mai multe prioritizări pe topicuri astfel încât să livrăm cât mai repede tipul de conținut care se caută cel mai mult.
2. Prioritizarea topicurilor / tematicilor
În funcție de interesele utilizatorilor identificate anterior și obiectivele setate în cadrul strategiei, realizăm o prioritizare și o planificare a tematicilor pe baza cărora vom dezvolta contentul.
Planificarea va ține cont, asa cum spuneam, de obiectivele setate și va fi aliniată la traseul pe care îl presupune atingerea fiecărui obiectiv stabilit.
3. Research la nivel de competiție
Înainte de a începe dezvoltarea conținutului, specialiștii realizează mult research astfel încât să ne asigurăm ca vom fi unici și că ne vom diferenția detașat de competitori..
4. Dezvoltarea propriu – zisă a conținutului
Dezvoltăm contentul asigurându-ne că acesta acoperă recomandările Google, astfel încât, în cel mai scurt timp să se bucure de un ranking bun iar utilizatorii să beneficieze de informații relevante pentru nevoile lor.
5. Analiza obiectivelor SEO
Analiza și măsurarea rezultatelor în urma eforturilor de marketing, este dacă vreti, obligatorie. De ce? Doar analizând și interpretând datele colectate, poti pregăti o serie de acțiuni de optimizare, știi ce a adus fiecare acțiune în parte, ce a funcționat și ce nu, ce să păstrezi, la ce să renunți și cel mai important, cum stai față de obiectivele setate și care este ROI-ul la acel moment.
Content Marketing-ul – mână-n mână cu strategia SEO
Content marketing-ul sau conținutul este un element de bază în strategia SEO sau cum s-a tot vorbit ani întregi la rând și încă se vorbește – conținutul este rege.
Indiferent că discutăm de optimizarea conținutului dintr-un site, dezvoltarea de articole pentru blogul intern din site sau despre dezvoltarea de advertoriale pe care urmărim să le publicăm extern, această acțiune se realizează intotdeauna respectând cerințele SEO.
Un content bun – întoarce rezultate
Crește relevanța business-ului în interesele oamenilor
Determină o vizibilitate ridicată în mediul online
Generează trafic semnificativ și de calitate pe site
Crează satisfacție utilizatorilor și îi conduce spre a intra în legătura cu tine
Consolidează brand-ul
Crește expunerea afacerii
Crește rata de conversie
Crește numărul utilizatorilor noi
Dezvoltă relații
Crează experiențe unice cu brand-ul
Ajută să te diferențiezi
Dacă vrei să dezvolți un conținut care să ajungă să aibă un ranking bun, să fie citit și să convertească, atunci trebuie să ții cont de recomandările SEO – cerințele Google.