Content Marketing

strategii content marketing
pasi local seo

Etapele pe care le urmărim în realizarea unui content marketing de succes:

1. Identificarea oportunităților de creștere a vizibilității afacerii în funcție de nevoile și interesele publicului vizat

Realizăm o analiză de piață și un keyword research astfel încât conținutul pe care îl vom crea, să se plieze și să răspundă asteptărilor și intereselor utilizatorilor.

După ce am identificat modul în care caută oamenii, vom realiza mai multe prioritizări pe topicuri astfel încât să livrăm cât mai repede tipul de conținut care se caută cel mai mult.

2. Prioritizarea topicurilor / tematicilor

În funcție de interesele utilizatorilor identificate anterior și obiectivele setate în cadrul strategiei, realizăm o prioritizare și o planificare a tematicilor pe baza cărora vom dezvolta contentul.

Planificarea va ține cont, asa cum spuneam, de obiectivele setate și va fi aliniată la traseul pe care îl presupune atingerea fiecărui obiectiv stabilit.

realizam analiza seo

3. Research la nivel de competiție

Înainte de a începe dezvoltarea conținutului, specialiștii realizează mult research astfel încât să ne asigurăm ca vom fi unici și că ne vom diferenția detașat de competitori..

4. Dezvoltarea propriu – zisă a conținutului

Dezvoltăm contentul asigurându-ne că acesta acoperă recomandările Google, astfel încât, în cel mai scurt timp să se bucure de un ranking bun iar utilizatorii să beneficieze de informații relevante pentru nevoile lor.

5. Analiza obiectivelor SEO

Analiza și măsurarea rezultatelor în urma eforturilor de marketing, este dacă vreti, obligatorie. De ce? Doar analizând și interpretând datele colectate, poti pregăti o serie de acțiuni de optimizare, știi ce a adus fiecare acțiune în parte, ce a funcționat și ce nu, ce să păstrezi, la ce să renunți și cel mai important, cum stai față de obiectivele setate și care este ROI-ul la acel moment.

Imaginea brand-ului tău depinde de conținutul pe care-l oferă. Asigură-te că respectă și transmite valorile companiei!

Content Marketing-ul – mână-n mână cu strategia SEO

Content marketing-ul sau conținutul este un element de bază în strategia SEO sau cum s-a tot vorbit ani întregi la rând și încă se vorbește – conținutul este rege.

Indiferent că discutăm de optimizarea conținutului dintr-un site, dezvoltarea de articole pentru blogul intern din site sau despre dezvoltarea de advertoriale pe care urmărim să le publicăm extern, această acțiune se realizează intotdeauna respectând cerințele SEO.

Un content bun – întoarce rezultate

  • Crește relevanța business-ului în interesele oamenilor

  • Determină o vizibilitate ridicată în mediul online

  • Generează trafic semnificativ și de calitate pe site

  • Crează satisfacție utilizatorilor și îi conduce spre a intra în legătura cu tine

  • Consolidează brand-ul

  • Crește expunerea afacerii

  • Crește rata de conversie

  • Crește numărul utilizatorilor noi

  • Dezvoltă relații

  • Crează experiențe unice cu brand-ul

  • Ajută să te diferențiezi

Dacă vrei să dezvolți un conținut care să ajungă să aibă un ranking bun, să fie citit și să convertească, atunci trebuie să ții cont de recomandările SEO – cerințele Google.

pasi strategie seo
Content Marketing-ul poate da valoare afacerii tale. Contactează-ne pentru a-ți arăta cum! Contact