Cum sa faci marketing online cat mai usor?

Marketing-ul online este o cale de a arata lumii produsele sau serviciile pe care le poate oferi firma ta. Pe internet sunt mereu conectate un numar imens de persoane, 7 zile pe saptamana, 24 de ore pe zi. Astfel, prin intermediul internetului se pot gasi si persoanele care ar putea fi potentiali clienti. Cu siguranta internetul a fost schimbat, datele acestuia fiind folosite in moduri mult mai diferite si mai variate decat in anii trecuti.

Exista mai multe metode de marketing online care pot fi de ajutor:

Imbunatateste calitatea site-ului pentru motoarele de cautare

SEO

Google pozitioneaza o pagina web in functie de un numar extensiv de componente si algoritimi. Cunoasterea acestor componente va fi evident un avantaj in procesul de promovare si urcare cat mai rapida in rank a unui site. Totusi, lucrurile nu sunt chiat atat de simple. Google este intr-un proces continuu de optimizare a algoritmilor de pozitionare, iar specialistii SEO trebuie sa fie in permanenta la curent cu toate schimbarile petrecute la nivel de factori de rankare.

Activitatea SEO poate sa inalte un site in cautarile pe Google, iar analiza SEO a unui site poate semnala toate obstacolele  ce stau intre site-ul tau si prima pagina Google.

Asigura-te ca site-ul se incarca rapid si simplu

viteza de incarcare site

O caracteristica fundamentala a site-urilor este aceea ca in functie de cat de mult este incarcat cu bannere de dimensiuni mari sau un design cu elemente inutile, cu atat site-ul se va incarca mai greu. O analiza Google arata ca in medie oamenii asteapta in jurul a 2-4 secunde pentru ca un site sa se incarce, iar daca acesta nu s-a incarcat, utilizatorii vor renunta si vor incerca un alt site.

Astfel, in cazul in care compania dumneavostra nu trebuie neaparat sa-si surprinda clientii cu un design incarcat, aceste lucuri in plus nu ajuta cu nimic site-ul, ci dimpotriva, il trag in jos. Prin urmare, site-ul trebuie sa fie usor de navigat, sa aiba o prefata simpla, usor de inteles, astfel incat vizitatorii sa poata gasi ceea ce cauta pe site.

Obtine testimoniale pozitive

Parerile clientilor reprezinta un factor important in luarea unor decizii ale viitorilor clienti. Astfel, odata ce firma dumneavostra ofera servicii ori produse pe placul oamenilor, trebuie sa aveti un spatiu al site-ului in care clientii sa-si poata posta parerile. Astfel, in cazul in care clientii sunt multumiti de parteneriat, au sansa sa lase un review pozitiv, ori daca au intampinat probleme, acestia le pot posta pe site.

Publicitatea PPC (Pay-per-Click)

grafic PPC

Atunci cand doriti sa vindeti ceva foarte repede, fie ca este un serviciu sau produs sezonier, fie un produs cu un stoc foarte mare, anunturile Google Adwords sunt cele mai potrivite. Campaniile Adwords sunt potrivite pentru urcarea in primele rezultate Google.

Fiecare click al clientilor va fi taxat, dupa un pret pe care il puteti stabili in program. De regula, acest tip de campanii este recomandat sa fie sustinut impreuna cu o asistenta specializata, existand firme specializate care se ocupa de acest tip de serviciu de marketing online, care analizeaza piata si stabilesc parametrii optimi de desfasurare a campaniei, pentru a nu iesi in pierdere.

2019-08-14T15:51:30+00:00