Local SEO – serviciu pentru creșterea vizibilității afacerilor locale
Local SEO ( Local Search Engine Optimization) – este un serviciu de marketing online prin care poți face vizibilă afacerea în urma căutărilor cu componentă geografică.
SEO Local este una dintre cele mai semnificative surse de trafic de calitate, iar în foarte multe dintre situații oferă și cea mai bună rată de conversie.
Local SEO – etape pentru clasarea în rezultatele organice locale
Crearea unui cont sau a unui profil de companie pe Google My Business
- Publicarea informațiilor relevante în cadrul profilului
Optimizarea profilului Google My Business
Realizarea de conținut relevant și publicarea acestuia, periodic, în cadrul profilului ( postări periodice)
Obținerea de citații și link-uri externe
Managementul constant al recenziilor
Principalele beneficii pentru afacerea ta oferite de listarea în Google My Business
Expunere în comunitatea locală
Mai mult trafic calificat pe site
Rată de conversie bună
Vizibilitate mai bună pe cuvinte cheie relevante
Mai multe șanse în creșterea numărului de clienți
Expunere în Google Maps
Consolidează imaginea brand-ului
Costuri reduse vs rezultatele care se pot obține vs alte servicii de promovare online
Audit Local SEO
Optimizarea profilului de companie din Google My Business
Verificarea și analiza datelor deja introduse în cadrul profilului
Analizăm eforturile depuse anterior dpdv conținut livrat utilizatorilor prin postări și imagini
Măsurăm imaginea afacerii prin prisma numărului de recenzii și tipul acestora
Analizăm gradul de interacțiune al utilizatorilor cu profilul companiei
Analizăm timpii de răspuns ai companiei tale la recenziile primite sau la întrebările adresate prin intermediul profilului de Google My Business
Analizăm și interpretăm rezultatele obținute până atunci vs eforturile depuse
Verificăm corectitudinea implementării profilului de Google My Business
Campanii lunare Local SEO
Analiza cuvintelor cheie relevante privind căutările locale din respectiva zona geografică
Identificarea și analiza competitorilor
Optimizarea conținutului din cadrul profilului
Optimizarea site-ului pentru Local SEO ( schema.org pentru informațiile de contact și program )
Content targetat săptămânal pentru postări
Publicarea postărilor în cadrul profilului
Construcția de citări locale
Link building ( link-uri externe / backlinks catre profil)
Analiză rating & management recenzii
Raport lunar de rezultate
Date analizate în cadrul campaniilor SEO Local
Numărul și tipul de vizite obținute ( ex: Discovery Visits, Brand Visits, Direct Visits )
Evoluția vizitelor înregistrate
Cuvintele cheie care au generat vizitele
Numărul și evoluția conversiilor ( ex: numărul persoanelor care v-au apelat, numărul persoanelor care au ajuns pe site, numărul utilizatorilor care au cerut indicații de orientare pentru a ajunge la locație )
Distribuția zilnică și orară a conversiilor
Numărul și tipul recenziilor
Rating-ul profilului
Modul și timpii de răspuns
Gradul de completare al profilului dpdv al numărului de imagini comparativ cu al competitorilor
Numărul afișărilor din Google Maps
Rezultatele obținute în urma postărilor