A. Descrierea actiunii, ipoteze de lucru

Chei folosite

Pentru cauciucuri au fost luate in calcul combinatii de chei tipul anvelope/cauciucuri + brand / sezon (vara, iarna) / raza / ieftine, iar pentru jante combinatii de tipul jante + brand / raza / metal (tabla, aliaj)
Au rezultat peste 1300 de combinatii. Par a fi multe, dar situatia nu e deloc asa.
Doritorii de jante efectueza multe cautari pornind de la brandul si modelul auto pe care-l au in posesie. Nu am inclus aceste variatii pentru ca ar fi iesit foarte multe combinatii cu un volum foarte mic de trafic.
Pentru acesta analiza am considerat ca setul actual de chei este suficient pentru a obtine statistici destul de relevante.

Site-uri online

Din analiza am exclus site-urile informative, cum ar fi revistele sau ziarele online, blogurile.
Am luat in calcul peste 100 site-uri care au un interes comercial in aceasta nisa. Ne-am axat pe cateva tipuri de site-uri:

I. site-uri de comert electronic dedicate strict nisei anvelope si jante
II. site-uri de comert electronic ce au categorii de anvelope si jante in cadrul site-ului
III. site-urile producatorilor de jante sau anvelope
IV. site-uri de anunturi clasificate
V. site-uri de tip comparatoare

B. Top 10 site-uri prezente in prima pagina impartite in functie de tipul acestora

Pentru topurile de pozitionare in motorul Google am luat in calcul procentul de chei prezente in prima pagina.

Traficul atras de fiecare pozitie din prima pagina

Top 10 site-uri de comert electronic din nisa anvelope si jante


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top 10 site-uri de comert electronic ce au categorii anvelope si jante in cadrul site-ului


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top 10 site-uri ale producatorilor de jante sau anvelope

Acest top la prima vedere ar putea sa nu fie relevant deoarece fiecare producator va fi pozitionat pe brandul propriu.
Totusi aceasta pozitionare poate fi mai buna sau mai slaba.
Totodata exista chei de cautare neutre din pun de vedere al brandului care pot genera trafic

-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top site-uri de anunturi clasificate

Site-urile de anunturi generaliste incluse in lista de start nu sunt asa de multe asa ca le-am inclus pe toate in cadrul topului


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top site-uri de tip comparatoare

Comparatoarele de preturi sunt putine asa ca le-am inclus pe toate in cadrul topului


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

-La finalul sectiunii putem adauga si o concluzie-

C. Top 10 site-uri in functie de pozitionari

Pentru topurile de pozitionare in motorul Google am luat in calcul procentul de chei prezente in diverse situatii descrise mai jos.
In acest top au fost incluse toate site-urile fara a le mai imparti dupa tipul acestora.

Top 10 No #1 – cine e pe primul loc si de cate ori ?


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top 10 dupa prezenta in primele 3 rezultate Google


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top 10 dupa prezenta in prima pagina Google


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

Top 10 dupa prezenta in primele doua pagini Google


-La finalul fiecarui top putem adauga si o concluzie-

-La finalul sectiunii putem adauga si o concluzie-

D. Top 10 branduri anvelope

Ne-am limitat combinatii de tipul anvelope + brand dintr-un motiv foarte simplu. Unele branduri nu sunt strict marci de anvelope, sau chiar sunt substantive comune creeaza interferente si volumul de trafic generat este mult mai mare decat cel estimat.
Ca exemplu in acest sens Fortuna este brand de anvelope dar, totodata, este un termen destul de general preferat in multe nise. Fortuna este brand de casa de pariuri, brand de pizzerie, brand hotel, brand de agentie de imobiliare. Evident nu putem emite sursa mitologica, Fortuna fiind numele zeitei norocului sau al nenorocului (Fortuna Mala).


-La finalul sectiunii putem adauga si o concluzie-

E. Top 10 branduri jante

Ne-am limitat combinatii de tipul jante + brand dintr-un motiv foarte simplu. Unele branduri nu sunt strict marci de anvelope, sau chiar sunt substantive comune creeaza interferente si volumul de trafic generat este mult mai mare decat cel estimat.


-La finalul sectiunii putem adauga si o concluzie-

F. Analiza cheilor si a pozitionarii in Google pentru 100+ site-uri din nisa anvelope si jante

Iti multumim pentru rabdare si pentru ca ai ajuns aici avem pentru tine un bonus.

Doresti informatiile integrale cu cele 1300+ chei si pozitionarea efectiva 100+ site-uri ?
Scrie-ne la adresa florian.jerlaianu@fiveplus.ro cu mesajul Doresc analiza completa pentru nisa anvelope si jante si-ti vom trimite fisierul in format Excel.

Iti multumim!